ІІ варіант
1.
Запишіть слова, вставляючи, де
потрібно, апостроф.
Прип..ять, хом..як,
мор..як, горохв..яний, мавп..ячий, п..ята, верб..я, від..ємник, духм..яний, під..їзд, за..їзд, Вороб..йов,
бар..єр, бур..ян, мор..цький, підв..язати.
2. У поданих словах уставте, де потрібно, м’який знак.
Бат..ко, вишен..ка, піс..ня, їдал..ня, лаз..ня, дз..об,
повіл..но, пол..с..кий, пан..с..кий, умивают..ся, смієш..ся, дивуют..ся,
глян..те, вит..охкує, ковал..с..кий, бан..щик, тін..овий, степ..овий.
3.Подані іменники поставте в
давальному відмінку.
Скакалка, русалонька, рибонька,
сопілка, Маринка, учителька, Наталка, голівонька.
4. Наведіть приклади чотирьох слів, у
коренях яких відбувається чергування
голосних : е – и.
5.
Наведіть приклади чотирьох слів, у коренях яких відбувається чергування
приголосних: к – ч – ц.
6. Зробіть фонетичний аналіз
слова без’ядерний.
Комментариев нет:
Отправить комментарий