Українська література
7 клас
(2 години на тиждень)
І семестр
Пор. №
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Дата
|
|
Вступ
|
|
1
|
Художній
твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником.
Функції мистецтва.
|
|
|
Із пісенних
скарбів
|
|
2
|
Суспільно-побутові
пісні, їх види. «Ой на горі та й женці жнуть», «Стоїть явір над водою»,
«Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька».
|
|
3
|
Жанрово-тематичне
розмаїття суспільно-побутових пісень. Трагічний і героїчний пафос козацьких
та чумацьких пісень.
|
|
4
|
Коломийки
«Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» - «перла розсипаного намиста».
Особливості жанру і його життєвість.
|
|
5
|
Позакласне читання. Пісенне
багатство рідного краю. Фольклорні місцеві колективи.
|
|
6
|
Контрольна робота за темою «Із пісенних
скарбів». Тест.
|
|
7
|
РМ. Усний твір на
одну з тем: «Невмируще джерело», «А ми тую червону калину підіймемо».
|
|
|
Про далекі
минулі часи
|
|
8
|
Іван
Франко – митець і громадський діяч. Історична повість «Захар Беркут».
|
|
9
|
І.Франко.
«Захар Беркут». Історична основа. Робота над змістом твору. ТЛ: сюжет.
|
|
10
|
Змалювання
боротьби русичів проти монголо-татарських нападників. Захар Беркут – мудрий
ватажок громади.
|
|
11
|
Максим,
Мирослава – сміливі, мужні патріоти. Осудження зради громаді (Тугар Вовк).
|
|
12
|
РМ. Контрольний
твір на одну з тем: «Сила народу в єдності», «Мій улюблений персонаж повісті
І.Франка «Захар Беркут».
|
|
13
|
Роль
художніх засобів, особливості мови, діалектизми в повісті І.Франка.
|
|
14
|
Тарас
Шевченко. Повторення життєпису поета. «Мені тринадцятий минало…» ТЛ: прийом контрасту.
|
|
15
|
Т.Шевченко.
«Тополя». ТЛ: балада, романтичний
пейзаж.
|
|
16
|
«Заповіт»
- твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання. ТЛ:ідея.
|
|
17
|
Позакласне читання. «Дзвенить Шевченкове слово»
Виразне
читання напам’ять
поезій Кобзаря.
|
|
18
|
Андрій
Чайковський. Коротка розповідь про письменника. «За сестрою». Жанрові ознаки
повісті.
|
|
19
|
«За
сестрою». Відтворення історичних подій з позиції гуманізму. Робота над
змістом твору.
ТЛ:героїко-романтична
повість.
|
|
20
|
Напружений
динамічний сюжет героїко-романтичної повісті. Використання фольклорних
мотивів, засобів (гіперболізація). ТЛ:
композиція.
|
|
21
|
Запорозькі
козаки як романтичні герої. Мужність, благородство, життєлюбство запорожців.
ТЛ: романтичний
герой.
|
|
22
|
Михайло
Стельмах. Автобіографічна повість «Гуси-лебеді летять».
|
|
23
|
Єдність
світу природи та світу дитячої душі в повісті «Гуси-лебеді летять».
|
|
24
|
Звичаї,
традиції українців, зображені в повісті «Гуси-лебеді летять». Символ образу
гусей-лебедів.
|
|
25
|
Образ
чутливого до краси хлопчика Михайлика.
|
|
26
|
Григір
Тютюнник. Коротко про письменника. «Климко». Ідейний зміст твору.
|
|
27
|
Г.Тютюнник.
«Климко». Воєнне дитинство в повісті.
|
|
28
|
Г.Тютюнник.
«Климко». Особисте життя автора і сюжет твору. ТЛ:художня деталь.
|
|
29
|
Морально-етичні
уроки доброти, гідності, турботи про рідню. Образ Климка.
|
|
30
|
Контрольна
робота за творчістю Т. Шевченка, А.Чайковського, М.Стельмаха, Г. Тютюнника. Тест.
|
|
31
|
Література
рідного краю. Ознайомлення
з творами письменників-земляків.
|
|
32
|
Підсумковий
урок у кінці семестру.
|
|
Напам’ять:
дві народні пісні (на вибір)
Т.Шевченко «Заповіт»
прозовий уривок із повісті
М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять»
Комментариев нет:
Отправить комментарий