Українська мова
7
клас
(3 години на тиждень)
Пор. №
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Дата
|
1
|
Вступ.
Мова – скарбниця духовності народу.
|
|
2
|
РМ №1. Відомості про
мовлення. Повторення вивченого про текст, його структурні особливості,
загальні мовні засоби міжфразового зв’язку в тексті (практично).
|
|
|
Повторення та
узагальнення вивченого
|
|
3
|
Розділові
знаки у вивчених синтаксичних конструкціях.
|
|
4
|
Частини
мови.
|
|
5
|
Вивчені
групи орфограм.
|
|
6
|
РМ №2.Повторення
вивченого про типи
і стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль. Навчальне аудіювання.
|
|
|
Морфологія.
Дієслово
|
|
7
|
Дієслово:
загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
|
8
|
Форми
дієслова: неозначена форма, особові форми, дієприкметник, дієприслівник,
безособові форми на –но, -то (загальне
ознайомлення).
|
|
9
|
РМ №3.Усний
докладний переказ тексту публіцистичного стилю.
|
|
10
|
Неозначена
форма (інфінітив) та особові форми дієслова.
|
|
11
|
Доконаний
та недоконаний вид дієслова.
|
|
12
|
РМ № 4. Усний стислий
переказ тексту наукового стилю.
|
|
13
|
Часи
дієслова. Теперішній час.
|
|
14
|
Минулий
час. Зміна дієслів у минулому часі.
|
|
15
|
Майбутній
час.
|
|
16
|
РМ № 5. Різновиди
читання. Ознайомлювальне читання (практично). Навчальне читання мовчки.
|
|
17
|
Дієслова
І і ІІ дієвідмін. Букви е, и в
особових закінченнях дієслів І і ІІ дієвідмін (повторення).
|
|
18
|
Дієвідмінювання
дієслів теперішнього і майбутнього часу.
|
|
19
|
Контрольна
робота. Дієслово. Тест.
Виконання
тренувальних вправ.
|
|
20
|
РМ № 6. Ділові папери.
Розписка.
|
|
21
|
Способи
дієслів (дійсний, умовний, наказовий). Творення дієслів умовного і наказового
способу.
|
|
22
|
Буква
ь у дієсловах наказового способу. Уживання
одних способів чи форм певного часу замість інших.
|
|
23
|
Безособові
дієслова.
|
|
24
|
Перехідні
та неперехідні дієслова.
|
|
25
|
Способи
творення дієслів.
|
|
26
|
РМ № 7. Особливості
побудови опису зовнішності людини. Усний докладний переказ розповідного
тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини.
|
|
27
|
Не з дієсловами
(повторення).
|
|
28
|
Правопис
та вимова –ться, -шся в кінці дієслів (повторення). Чергування
приголосних у дієсловах.
|
|
29
|
Контрольна
робота. Дієслово. Тест.
Читання тексту
мовчки.
|
|
30
|
Розбір
дієслова як частини мови. Систематизація вивченого про дієслово.
|
|
|
Дієприкметник
|
|
31
|
Дієприкметник
як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки,
синтаксична роль.
|
|
32
|
Активні
та пасивні дієприкметники.
|
|
33
|
Творення
активних та пасивних дієприкметників.
|
|
34
|
РМ № 8. Письмовий
докладний переказ тексту-роздуму в художньому стилі.
|
|
35
|
Дієприкметниковий
зворот. Відокремлення дієприкметникових зворотів.
|
|
36
|
Відмінювання
дієприкметників.
|
|
37
|
Правопис
голосних у закінченнях дієприкметників.
|
|
38
|
РМ № 9. Складання
текстів-описів з уживанням дієприкметників і дієприкметникових зворотів.
|
|
39
|
Безособові
дієслівні форми на –но, -то.
Уживання в мовленні безособових форм на –но,
-то.
|
|
40
|
Контрольний
диктант.
Перехід
дієприкметників у прикметники та іменники.
|
|
41
|
РМ № 10. Контрольний
письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису зовнішності людини.
|
|
42
|
РМ № 11. Контрольний
письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису зовнішності людини.
|
|
43
|
Написання
–н- у дієприкметниках та –нн- у прикметниках дієприкметникового походження.
|
|
44
|
Не з
дієприкметниками.
|
|
45
|
Розбір
дієприкметника як особливої форми дієслова.
|
|
46
|
Контрольна
робота. Дієприкметник. Тест.
|
|
47
|
РМ № 12. Аналіз
контрольного письмового переказу. Усний твір-опис зовнішності людини в
художньому стилі.
|
|
48
|
РМ № 13. Повідомлення
на лінгвістичну тему на основі систематизації знань.
|
|
ІІ семестр
|
Дієприслівник
|
|
49
|
Дієприслівник
як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки,
синтаксична роль.
|
|
50
|
Вид
і час дієприслівників. Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, їх творення.
|
|
51
|
Дієприслівниковий
зворот. Коми при дієприслівниковому звороті
й одиничному дієприслівникові.
|
|
52
|
Не з
дієприслівниками.
|
|
53
|
Дієприслівники
й дієприслівникові звороти в ролі
другорядних членів речення . Розбір дієприслівника як особливої форми
дієслова.
|
|
54
|
Правильне
вживання дієприслівників у власному мовленні.
Самостійна
робота.
|
|
|
Прислівник
|
|
55
|
Прислівник:
загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
|
56
|
Розряди
прислівників (практично).
|
|
57
|
РМ № 14. Письмовий твір-опис
зовнішності людини за картиною в художньому стилі.
|
|
58
|
Ступені
порівняння прислівників.
|
|
59
|
Способи
творення прислівників.
|
|
60
|
Букви
–н- та –нн- у прислівниках.
|
|
61
|
РМ №15. Аналіз
письмового твору-опису зовнішності людини за картиною в художньому стилі.
|
|
62
|
Не, ні з
прислівниками.
|
|
63
|
И та і в кінці прислівників.
|
|
64-65
|
Написання
прислівників через дефіс.
|
|
66-67
|
Написання
прислівників разом та окремо.
|
|
68
|
Написання
прислівникових сполучень типу раз у
раз, з дня на день…
|
|
69
|
Прислівник
у ролі головних і другорядних членів. Розбір прислівника як частини мови.
|
|
70
|
Контрольна
робота. Прислівник.
Тест.
|
|
|
Морфологія.
Орфографія.
Службові
частини мови
|
|
71
|
Прийменник
як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку у словосполученні.
|
|
72
|
Непохідні
й похідні прийменники.
|
|
73
|
РМ № 16.Особливості
побудови опису процесу праці. Усний твір-опис процесу праці за власними
спостереженнями (науковий стиль).
|
|
74
|
Написання
похідних прийменників разом, окремо і через дефіс. Розбір прийменника як
частини мови.
|
|
75
|
РМ № 17. Письмовий
стислий переказ тексту з елементами
опису процесу праці в художньому стилі.
|
|
76
|
Особливості
вживання деяких прийменників з іменниками. Прийменники синоніми як засіб
милозвучності мови (в – у, з – із – зі).
|
|
77
|
РМ №18. Контрольний
письмовий переказ тексту з елементами опису процесу праці в художньому стилі.
|
|
78
|
РМ №19. Контрольний
письмовий переказ тексту з елементами опису процесу праці в художньому стилі.
|
|
79
|
Сполучник
як службова частина мови. Сполучники сурядності й підрядності, їх види.
|
|
80
|
РМ № 20. Аналіз
контрольного письмового переказу тексту з елементами опису процесу праці.
|
|
81-82
|
Правопис
сполучників. Написання сполучників разом і окремо.
|
|
83
|
Сполучник
як засіб зв’язку однорідних членів речення, частин складносурядного і
складнопідрядного речення.
|
|
84
|
Контрольна
робота. Прийменник.
Сполучник. Тест.
Контрольне
аудіювання тексту.
|
|
85
|
Частка
як службова частина мови. Розряди часток за значенням.
|
|
86-87
|
Правопис
часток. Написання часток –бо, -но, -то,
-от, -таки.
|
|
88
|
Не, ні з різними
частинами мови (узагальнення).
|
|
89
|
РМ № 21. Контрольний
письмовий твір-опис процесу праці за власними спостереженнями в художньому
стилі.
|
|
90
|
РМ № 22. Контрольний
письмовий твір-опис процесу праці за власними спостереженнями в художньому
стилі.
|
23.04
|
91
|
Частка
у спонукальних та окличних реченнях. Розбір частки як частини мови.
|
|
92
|
Контрольний
диктант.
|
|
93
|
РМ №23.Аналіз
контрольного твору-опису процесу праці за власними спостереженнями в
художньому стилі. Особливості побудови роздуму дискусійного характеру.
|
|
94
|
Вигук
як особлива частина мови.
|
|
95
|
РМ № 24. Усний
твір-роздум дискусійного характеру публіцистичного стилю.
|
|
96
|
РМ №25. Письмовий
твір-оповідання за поданим сюжетом.
|
|
97
|
Правопис
вигуків. Дефіс у вигуках. Кома і знак
оклику при вигуках.
|
|
98
|
РМ № 26. Замітка
дискусійного характеру в газету в публіцистичному стилі.
|
|
99
|
Контрольна
робота. Частка.
Вигук. Тест.
|
|
100
|
Частини
мови, їх значення, граматичні ознаки.
|
|
101
|
Найскладніші
орфограми.
|
|
102
|
Основні
правила правопису.
|
|
103
|
Основні
правила правопису.
|
|
104
|
Використання
частин мови в мовленні.
|
|
105
|
Підсумковий
урок.
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий