ІІ варіант
1. Серед поданих слів випишіть прикметники.
Синьоокий, рожевий, ясно, зеленіти, дерев’яний,
солов’їний, п’ятий, влітку, літній, літо, дикий, босоніж.
2. Назвіть частини мови в поданому реченні.
Вітер розгойдує високі дерева і зриває з
них жовте листя.
3.
Спишіть прислів’я, ставлячи
іменники у потрібній формі. Визначіть рід, число, відмінок іменників.
4.Спишіть, вставляючи пропущені букви.
Визначте дієвідміну дієслів.
Держ..ться, збира..шся, трима..шся, кос..ш,
дума..те, відвіду..те, диха..ться, хвал..ться, люб..ш, сто..ш, біл..ш, полю..ш.
5.До поданих дієслів першої особи однини доберіть відповідні дієслова другої особи
множини.
Читаю –
відпочиваю –
дивуюся – оберігаю –
працюю – вивчаю –
6. Списати речення, розкриваючи дужки.
Високо (в)горі курличуть журавлі. (У) чужому оці й
порошинку помічає, а (в)своєму і сучка (не)бачить. (До)долу верби гне високі,
горами хвилю підійма. (В)день вікно вибите, а (в)ночі вставлене.
7. Побудуйте складне речення, частини
якого з’єднані
сполучником та, виділіть головні члени речення.
8. Складіть невеликий текст “Прийшла
золотокоса осінь”.
Комментариев нет:
Отправить комментарий